Get backlinks - link building services where you can get link exchange free 100% to create backlinks for SEO

nuffnang

Monday, December 2, 2013

NU PREP UNTUK LELAKI SEJATI

NU PREP @ TONGKAT ALI
 
http://nuprep.com.my/index.html

Hanya Nu Prep Lelaki menjana tenaga untuk mengatasi rintangan harian dan mencapai kesejahteraan hidup. Meningkatkan tenaga dan stamina di samping mengatasi kelesuan dan melancarkan peredaran darah. Ia terbukti secara klinikal untuk menjana tenaga berkekalan. Larut air untuk penyerapan yang lebih berkesan. Dikering sejuk beku untuk mengekalkan komponen bioaktif. Dipiawaikan untuk kandungan dos yang konsisten. Diperbuat di kilang yang berdaftar dengan US FDA

Nu Prep Lelaki mengandungi ekstrak asli akar Tongkat Ali berjenama Physta® dan dipatenkan di Amerika Syarikat dan Eropah.
Setiap 350mg kapsul Nu Prep Lelaki berunsurkan sayur-sayuran mengandungi 100mg ekstrak Physta® Tongkat Ali. Pengguna disyorkan agar mengambil 2 kapsul pada setiap hari selepas makan. Amnya, kandungan sebanyak 1mg Tongkat Ali bagi setiap 1kg berat badan merupakan padanan yang paling efektif. Bagaimanapun, dos yang dicadangkan mungkin berlainan antara seorang individu dengan individu yang lain disebabkan oleh pengaruh faktor-faktor seperti umur, berat badan, saiz, sifat fizikal dan gaya hidup. Nu Prep Lelaki sesuai diambil oleh lelaki dewasa. Ia membantu meningkatkan tenaga dan semangat serta mengatasi masalah kelesuan.
 
 
 
Penting:
Memandangkan produk ini diperbuat daripada bahan-bahan semula jadi, ia mungkin mengambil satu tempoh masa tertentu sebelum kebaikan Tongkat Ali dapat dinikmati. Keberkesanan optimum dapat dirasai dalam tempoh masa seminggu jika diambil secara berterusan tanpa henti. Nu Prep Lelaki merupakan sebuah produk tradisional, oleh itu segera berjumpa dengan doktor sekiranya mengalami sebarang kesan sampingan.

Penyimpanan: Simpan di tempat yang sejuk dan kering. Jauhkan daripada kanak-kanak.
 

• SISTEM TENAGA •

Sistem Tenaga terdiri dari Tenaga Badan dan Tenaga Lelaki. Keseimbang di antara kedua-dua tenaga dapat membantu badan untuk berfungsi di tahap optimum dengan: memulihkan tenaga dan kesihatan lelaki, menambah tenaga, membantu melegakan kepenatan fizikal, menguatkan badan dan melancarkan perjalanan darah

 
 
 
 
VARIASI NU PREP LELAKI
 
 
 
Pek  blister  yang mengandungi 10 kapsul. Pek  percubaan atau bekalan yang mudah di bawa kemana-mana
 

Pek  30 kapsul. Bekalan 15-hari  Nu Prep Lelaki yang dipek di dalam botol
 
 
 
Pek  60 kapsul. Bekalan 30-hari Nu Prep Lelaki yang dipek di dalam botol. 
 
 
 

1 KOTAK 60 KAPSUL : PROMOSI RM 150.00 ( NORMAL RM 160.00)
*HARGA TIDAK TERMASUK POS
*COD HANYA DIKAWASAN SELAYANG.
*LOKASI KEDAI JIMAT TAMAN JASA.

UNTUK TEMPAHAN :

EMAIL : lin79.sayang@gmail.com
 
 

No comments :

Post a Comment